DE ORGANISATOREN Wat doet Give a Day?

Give a Day  matcht sinds 2016 alle actoren (burgers, studenten, werknemers,…) in de samenleving om samen met vrijwilligersorganisaties sociale en ecologische uitdagingen aan te pakken en op te lossen via vrijwilligerswerk en burenhulp. Tegen 2030 willen we zo 500.000 vrijwilligers extra matchen in België. Tegelijkertijd helpen we vrijwilligersorganisaties, bedrijven en gemeentes tijd te besparen door het vrijwilligersbeheer te automatiseren zodat ze zich kunnen concentreren op impact maken.

Naast de focus op digitale innovatie met ons slimme match-, beheer- en communicatieplatform zetten we sterk in op vormingen, kennis, begeleiding in het opzetten en uitrollen van een gecoördineerd vrijwilligersbeleid. We zorgen voor ondersteuning in communicatie en kennisdeling tussen de partners. De ideale combinatie om het maximum te halen uit je vrijwilligersbeleid.

Digitale vrijwilligerscentrale voor gemeenten

De ultieme tool voor een impactvolle gemeenschap. Beheer vrijwilligers, organisaties en projecten efficiënt. Nodig mensen uit, communiceer met de community en automatiseer vrijwilligersadministratie. Samen met meer dan 80 partnergemeentes vonden al meer dan 100,000 mensen de weg naar het vrijwilligerswerk bij 9000 vrijwilligersorganisaties. Sociale teambuildings Met de Impactdagen willen we groepen uit bedrijven verbinden met vrijwilligersorganisaties voor 1 of meerdere dagen. Enerzijds om samen impact te maken, anderzijds om mensen te laten proeven van het vrijwilligerswerk. 4 op 10 geeft daarna aan vrijwilligerswerk te willen doen. Daarnaast vloeide er zo al meer dan € 50,000 naar de goede doelen omdat we altijd tijd en middelen combineren.

Sociale teambuildings

Met de Impactdagen willen we groepen uit bedrijven verbinden met vrijwilligersorganisaties voor 1 of meerdere dagen. Enerzijds om samen impact te maken, anderzijds om mensen te laten proeven van het vrijwilligerswerk. 4 op 10 geeft daarna aan vrijwilligerswerk te willen doen. Daarnaast vloeide er zo al meer dan € 50,000 naar de goede doelen omdat we altijd tijd en middelen combineren.